Név: Szabó Petra EV
Székhely: 7133 Fadd, Rákóczi Ferenc utca 75.
Nyilvántartási szám: BEÍRNI
Adószám: BEÍRNI
e-mail elérhetőség: szabopetrart@gmail.com
A weboldal célja, hogy (hirdetési) felületet biztosítson a Partner számára ahhoz, hogy az általa kínált
(terápiás, pszichológiai, konzultációs, coaching) szolgáltatásokat Szolgáltató a Felhasználók felé közvetítse.
A Szolgáltatás és a szerződéskötés nyelve a magyar. Jelen ÁSZF tartalmazza a Szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos általános feltételeket, így
Szolgáltató és Felhasználó jogait, kötelezettségeit, valamint egyéb, a Szolgáltatással összefüggő lényeges
körülményeket. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások,
így a különösen 2013. évi V. törvényben (Ptk.), a 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a 45/2014.
(II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadók. Az ÁSZF, valamint az annak részét képező Adatkezelési Szabályzat Felhasználó általi elfogadására Honlapokon
található szolgáltatások igénybe vételével egyidejűleg kerül sor. Amennyiben a Felhasználó az ÁSZF tartalmát nem fogadja el, úgy a Honlapokon keresztül szolgáltatást nem vehet
igénybe. Az ÁSZF módosítása a már megkötött szerződéseket nem érinti. A szolgáltatás igénybevétele
tekintetében hatályos ÁSZF minden esetben a szolgáltatás igénybevétele során elfogadott ÁSZF. A Honlapon történő szolgáltatások megrendelésének visszaigazolásával szerződés jön létre a Felhasználó és a
Partner között (Szolgáltató csupán közvetítő tevékenységet lát el a szerződés létrejötte érdekében). Felhasználó a Partner által felkínált szolgáltatáshoz kapcsoló időpontot egyezteti. A szerződés akkor jön létre, amikor Partner e-mailben értesíti a Felhasználót a szolgáltatás részleteiről.
Az egyedi megrendelés tartalmazza a megrendelt szolgáltatás körét, számát és adóval megnövelt ellenértékét, a
járulékos költségeket. Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a szolgáltatásoknál vagy az áraknál, fenntartja Partner
a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja Partner a
Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy
lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől. Felhasználó a megrendelés során köteles a saját, valós adatait megadni. A rendelés során megadott valótlan,
vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató és Partner
kizárják felelősségüket, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe
szolgáltatásaikat. A Szolgáltatót és Partnert a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető
késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az
illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Az elektronikus megrendelés a Ptk. 6.64. § (1) bekezdése szerinti szerződéskötésre vonatkozó ajánlatnak
minősül, amelyhez a Felhasználó a benyújtást követő 48 órán belül kötve van. A Partner a megrendelés beérkezéséről elektronikus úton – a Felhasználó által megadott e-mail címre történő
kézbesítés útján - értesíti a Felhasználót. A Szolgáltató ezen értesítése kizárólag a megrendelés
Szolgáltatóhoz történő beérkezését igazolja, egyéb joghatással nem bír, így a Szolgáltatásra vonatkozó
szerződést sem hozza létre a Felek között. Ennek oka, hogy a visszaigazolást a Szolgáltató által üzemeltetett
számítógépes rendszer automatikusan generálja. A Partner az ajánlati kötöttség határidején belül külön e-mail útján tájékoztatja a Felhasználót a
megrendelés elfogadásáról, amellyel Felek között a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés létrejön. A szerződés
létrejötte a Felhasználó részéről fizetési kötelezettséget keletkeztet. A szerződés létrejöttére vonatkozó visszaigazolás és annak ÁSZF mellékletének megküldése a 45/2014. (II. 26.)
Korm. rendelet 18. § szakasza szerinti visszaigazolásnak minősül. A Felhasználó elfogadja, hogy részére
elektronikus számla kerüljön átadásra. Amennyiben a Szolgáltató 48 órán belül nem keresi fel a Felhasználót, úgy a Felhasználó ajánlati kötöttsége
megszűnik. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Partner a Felhasználó elektronikus megrendelését saját
rendszerében iktatja, az – a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben és időtartamban - utóbb
hozzáférhető. Felhasználó a véglegesített megrendelés ellenértékét a Partner által kiállított számla alapján, az abban
foglalt fizetési határidőig átutalással köteles megfizetni. Partner kizárólag a bekért összeg maradéktalan megfizetését követően teljesít a szolgáltatást. Az átutalás közlemény rovatában fel kell tüntetni a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban
szereplő számla sorszámát. Az ennek elmulasztásából vagy hibás feltüntetéséből eredő károkért Partner és
Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Felhasználó viseli. Amennyiben Felhasználó az átutalást a bekérőn/számlán feltüntetett fizetési határidőn, de legkésőbb 8 naptári
napon belül nem teljesíti, Partner a szerződéstől elállhat. Partnert megilleti az adásvételi szerződéstől
történő elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Felhasználó a
megrendelését a hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan áru megrendelésének visszaigazolása történt meg,
amely a készletből kifogyott, és Partner már nem tudja azt megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén Partner a Felhasználó részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és Partner azonnal felveszi a
Felhasználóval a kapcsolatot egyeztetés céljából, valamint a Felhasználó által esetlegesen átutalással már
megfizetett összeget 30 napon belül visszautalja a Felhasználó számlájára. A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
(továbbiakban: Fogyasztó) a megrendelés véglegesítésétől kezdve a szolgáltatás teljesítéséig indoklás nélkül
elállhat a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlása a Fogyasztó erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával
történik. Felhasználó a foglalás lemondását email üzenetben kérheti Partnertől. Amennyiben a foglalás lemondását Felhasználó a lefoglalt időpontot megelőző 24 óránál korábban kezdeményezi,
a teljes kifizetett díj visszatérítésre kerül. A megfelelő összeget Partner 3 munkanapon belül visszautalja a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra.
Amennyiben a foglalt időpont lemondását 24 órán belül kezdeményezi a Felhasználó, a kifizetett összeg nem
kerül visszatérítésre. Amennyiben a Felhasználó nem kezdeményezi a Szolgáltatás lemondását, úgy nem illeti meg a felmondási jog. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében nem illeti
meg a felmondási jog Fogyasztót a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének
teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte
meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát
elveszíti. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, gazdasági
társaságokat nem. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint a fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása
vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, gazdasági társaságokat
nem illet meg az elállási jog. A Partner Honlapon általa elhelyezett/vagy ilyen célból a Szolgáltatónak átadott adatok, információk
tartalmáért teljes felelősséggel tartozik. Figyelemmel arra, hogy a Szolgáltató a Partner ajánlatait, az általa közölt információkat közvetíti és
tünteti fel a Honlapokon, így az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget
– azok a Partner megbízásából/által kerülnek elhelyezésre és kizárólag tájékoztató jellegűek. Szolgáltató, mint közvetítő szolgáltató kizárja felelősségét mindazon Felhasználónak, vagy harmadik
személynek okozott károkért, amelyek a Partner megbízásából elhelyezett ajánlatokból, információkból
származnak, továbbá a honlapok használatából, működéséből adódó esetleges károkért; valamint az egyéb, a
Szolgáltatón és Partneren kívülálló okokra visszavezethető károkért (vis maior). A Honlap működtetését a Szolgáltató közvetítő szolgáltatóként, az Ekertv. rendelkezései szerint végzi. A Szolgáltatással kapcsolatos jogsértések esetén a Szolgáltató a jogszabályok által megkívánt keretek között
együttműködik a hatóságokkal a jogsértést elkövető személyek felelősségre vonása érdekében és fenntartja
magának a jogot, hogy a Felhasználó vagy Partner által elkövetett jogsértés esetén az illetékes hatóságnál
bejelentést tegyen. A Szolgáltató, amennyiben a szolgáltatással kapcsolatos jogsértések miatt bírság,
büntetés, vagy bármilyen más jogcímen megfizetendő összegben marasztalást szenved, úgy a jogsértővel szemben
mind a Szolgáltató által kifizetett összegek tekintetében, mind ezen túlmenően teljes kártérítési igénnyel lép
fel. Szolgáltató kizárja felelősségét a megrendelt szolgáltatások nyújtása vonatkozásában, tekintettel arra, hogy
a szolgáltatás nyújtása a Szolgáltatótól függetlenül, a Felhasználó és Partner külön megállapodásának
megfelelően megy vége. A Partner megbízásából a weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató
jogosult, de nem köteles ellenőrizni. Szolgáltató nem köteles ellenőrizni továbbá az általa csak továbbított,
tárolt, hozzáférhetővé tett információt, ezért a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de
nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Szolgáltató a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a
Felhasználó választása szerint: A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére
figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Felhasználó érdekeit kímélve kell elvégezni. A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget
köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés
egyébként indokolt volt. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül, fogyasztónak minősülő Felhasználó esetén legkésőbb a
hiba felfedezésétől számított két hónapon belül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A közlés
késedelméből eredő kárért a Felhasználó felelős. A Felhasználó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év, fogyasztónak minősülő
Felhasználó esetén két év alatt évül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része,
amely alatt a Felhasználó a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A dolognak a kicseréléssel vagy a
kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell
alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként
akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült. A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell
tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a Felhasználó a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt
hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire
nem minősül érvényesítettnek. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Ha a dolog
meghibásodásában a Felhasználót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a
szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Felhasználó köteles
viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben
tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Kicserélés vagy elállás esetén a Felhasználó nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni,
amely a rendeltetésszerű használat következménye. Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Felhasználónak kell bizonyítania. A Szolgáltató a Felhasználó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben
rögzíti: Ha a Szolgáltató szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a Felhasználó által érvényesíteni kívánt
jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Felhasználó a megyei
(fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Felhasználó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a Szolgáltató a Felhasználó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor
nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető
testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a
Felhasználót. A Szolgáltató a Felhasználó szavatossági igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított
három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül
elvégezze. Kijavításra a szavatossági igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény
ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni: A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal írásban felmondani, ha a Szerződésben
Szerződésszegésként meghatározott események bármelyike bekövetkezik. Bármely okból szűnik meg a Szerződés, az önmagában nem jelenti azt, hogy a Szerződés alapján a Feleket
megillető bármely követelés vagy annak érvényesítési lehetősége is megszűnik. Amennyiben a Felhasználó panasszal fordul a Szolgáltatóhoz, úgy a Szolgáltató a panaszt rögzíti és egy évig
megőrzi. A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül kivizsgálja, majd a vizsgálat eredményéről írásban értesíti
Felhasználót. A panasz benyújtására Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein van lehetőség. Bankkártyás fizetés esetén a fizetéssel kapcsolatosan felmerült panaszt a Szolgáltató továbbítja a
hatáskörrel rendelkező pénzintézet felé. A Felhasználó – amennyiben fogyasztónak minősül – panaszának elutasítása esetén jogosult a Budapesti
Békéltető Testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Bővebb információ a Budapesti
Békéltető Testület tevékenységéről, valamint elérhetőségei: Amennyiben a Felhasználó a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Panaszát az Online Vitarendezési Platformon is megteheti, amelynek linkje a következő:
A Szolgáltató jelen szerződésből eredő bármilyen igény felmerülése esetén törekszik a Felhasználóval
való együttműködésre, ennek megfelelően a Felhasználó igényeit és a Szolgáltatás színvonalának
emelését elősegítő javaslatait teljes munkaidőben fogadja a fent ismertetett elérhetőségeken.4. A Szolgáltatás
5. Az ÁSZF tartalma
6. Az ÁSZF elfogadása
7. A szolgáltatások internetes felület útján történő megrendelése, valamint a Felek közötti szerződés
létrejötte
8. Fizetési feltételek
9. Elállási jog
9.1. Partner elállási joga
9.2. A Felhasználó elállási joga
10. A Partner ajánlatainak közzététele
11. Felelősség
12. Kellékszavatosság
A szavatossági jogok gyakorlása
13. A szerződés megszűnése
14. Panaszkezelés
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
19. Záró rendelkezések